ELEMENTI, NAČINI I KRITERIJI OCJENJIVANJA – INFORMATIKA 5. – 8. RAZRED
Izborni predmet informatike u osnovnim školama Karlovačke županije.
A. Elementi ocjenjivanja:
1. Usvojenost sadržaja (Znanje)
2. Primjena znanja na računalu (Vještine)
B. Kriteriji ocjenjivanja:
USVOJENOST SADRŽAJA | USVOJENOST SADRŽAJA | % PRIMJENA ZNANJA NA RAČUNALU | |
Nedovoljan(1) | Ni uz pomoć učitelja ne uspijeva odgovoriti na teoretska pitanja i riješiti jednostavne zadatke, nezainteresirano i neaktivno odnošenje prema radu na nastavi. | < od 40% | Zadatke na računalu ne rješava i ne obavlja svoje obaveze na satu. |
Dovoljan(2) | Učenik se prisjeća osnovnih pojmova uz pomoć učitelja i ne povezuje usvojeno znanje s drugim sadržajima. Slabo sudjeluje u radu na nastavi. | od 41% do 55 % | Učenik radi uz pomoć i ne uočava greške samostalno. Zadatke na računalu rješava sporo i nezainteresirano. Rješenja netočna, a postupci manjkavi. |
Dobar(3) | Učenik je usvojio osnovne pojmove i djelomično povezuje usvojeno znanje s drugim sadržajima. Polako i uz pomoć učitelja odgovara na teoretska pitanja. | od 56% do 70 % | Učenik radi uz povremenu pomoć, greške uočava i ispravlja ih uz pomoć učitelja. Prilikom rješavanja zadataka djelomično se drži zadanog kako bi postigao rezultat. |
Vrlo dobar(4) | Samostalno, uz povremenu učiteljevu pomoć učenik je usvojio sve nastavne sadržaje i povezuje usvojeno znanje s drugim sadržajima uz pomoć učitelja. | od 71% do 85% | Učenik primjenjuje stečeno znanje, samostalno uočava pogreške i ispravlja ih. Zadatke na računalu rješava redovito, uredno i točno uz povremenu pomoć učitelja |
Odličan(5) | Učenik je usvojio sve nastavne sadržaje i samostalno povezuje usvojeno znanje s drugim sadržajima. Naučeno primjenjuje u rješavanju zadataka | od 86% do 100% | Učenik kreativno primjenjuje stečeno znanje i usvojene vještine u novim situacijama. Zadatke na računalu rješava samostalno, brzo, točno, uredno i pazi na detalje |
C. Načini praćenja, provjeravanja i ocjenjivanja učenika:
1. PRAĆENJE
Praćenje je sustavno uočavanje i bilježenje zapažanja o postignutoj razini kompetencija i postavljenim zadacima definiranim nacionalnim i predmetnim kurikulumom, nastavnim planom i programom te školskim kurikulumom.
2. PROVJERAVANJE
PISANE PROVJERE Pisane provjere mogu biti duge (do 45 minuta) i kratke (do 15 minuta). Mogući oblici pisanih provjera su: ispit znanja, zadataci otvorenog i zatvorenog tipa (nadopuni, zaokruži točan odgovor, spoji parove, objasni), referati, seminari i sl. Pisane provjere znanja provode se nakon obrađenih cjelina ukoliko učitelj smatra da su potrebne.
USMENE PROVJERE Usmeno se provjeravanje provodi po potrebi i traje maksimalno 10 minuta po učeniku. Oblici usmenog provjeravanja su: odgovaranje na pitanja, individualni ili grupni razgovor, te samostalno izlaganje na računalu ili ploči.
PRAKTIČNE PROVJERE Praktične provjere su provjere rada učenika na računalu. Oba elementa ocjenjivanja mogu se vrednovati kroz praktični rad, tako da se iz jedne praktične provjere mogu izvući jedna ili dvije ocjene.
3. OCJENJIVANJE
Brojčana ocjena (1 – 5) u dnevniku je rezultat praćenja ili provjere usvojenosti nastavnog sadržaja te primjene stečenog znanja. Usmene i pisane provjere znanja rezultiraju ocjenom u dnevniku. Ocjena mora biti priopćena i objašnjena učeniku u trenutku davanja. Ocjena osigurava učitelju, učeniku, roditeljima i drugima povratnu informaciju o učenikovom napredovanju. Ocjena treba biti motivirajući faktor za učenika.
D. Vrednovanje učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama
U vrednovanju učenika s posebnim potrebama učitelji će posebno uvažavati odredbe čl. 5. Pravilnika o načinima, postupcima i elementima vrednovanja.
E. Zaključna ocjena
Zaključna ocjena iz informatike rezultat je ukupnog vrednovanja tijekom nastavne godine. Zaključna ocjena iz informatike proizlazi iz svih ocjena i bilježaka o praćenju učenika upisanih u imenik. Svi navedeni elementi ocjenjivanja jednako su vrijedni. Zaključna ocjena ne mora proizlaziti iz aritmetičke sredine upisanih ocjena, osobito ako je učenik pokazao napredak, a što je vidljivo iz bilježaka o praćenju u imeniku.
Poslušajte neke radijske emisije koje su izradili naši učenici
isti&razliciti.mp3
Dan sjecanja na Vukovar.mp3
Dediscina v rokah mladih.mp3
Ivana Brlic M.mp3
citalacki maraton intervju.mp3
Dan ucitelja.mp3
sv Nikola .mp3
radioJaska.mp3
Trska ABECEDA.mp3
Hrvatski jezik kao materinski.mp3
Radijska emisjia Spavanje.mp3
Radiodrama Strahograd.mp3
Zavrti zvrk.mp3
U prilogu se nalazi popis udžbenika i drugih obrazovnih materijala koji će se koristiti u šk. godini 2020./2021. Za pregled udžbenika i radnih materijala pojedinog razreda potrebno je odabrati razred u donjoj traci dokumenta.
U matičnoj školi provedeno je istraživanje o konzumaciji medija djece mlađe školske dobi - vrste medija, sadržaji medija, provedeno vrijeme itd. U nastavku možete detaljno pročitati kojim medijima i koliko su izložena djeca naše škole od 1. do 4. razreda.
« Siječanj 2021 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
POPIS PREDMETA POSEBNO VAZNIH ZA UPIS1.pdf
Jedinstveni popis zdravstvenih zahtjeva.pdf
Popis deficitarnih zanimanja.pdf
Pravilnik o elementima i kriterijima za upis kandidata u srednju skolu.pdf
Kamo nakon osnovne skole 2020.pdf
Odluka o upisu u 1. razred srednje skole u sk. god. 2020.2021..docx
Prez za OS 20 21.ppt
Kriteriji_za_ocjenjivanje_informatika.pdf
NewliquidCrystal_1.3.4.zip
bezicni2.jpg
bezicni3.jpg